MITT LIV DE SENASTE 2 MÅNADERNA

Kategori: Allmänt

Hola!
Idag tänkte jag mest skriva för att säga hej och för att uppdatera er om livet.
Vet inte riktigt vart jag ska börja. Är ju faktiskt hela 2 månader sen jag skrev.
Jaja, denna termin pluggar jag ju som sagt lite olika kurser på distans så jag har galet mycket tid över till att göra annat. Så jag har hunnit med en sväng nere i Helsingborg hos Steffi, dit Jossi även kom. Vi var ute, var i Danmark och drack billiga drinkar och självklart, snackade massa skit 💁🏽 haha. Därefter har jag även hunnit med en helg i Göteborg med mina bästa vänner! Vi bara mös, var ute och åt massa gott. Så himlahimla skönt att umgås med alla 💗
Just det!! Höll på att glömma!! Jag har ju även varit i Bulgarien med mina fina vänner. Shit. Vi hade det så bra, solade, badade, hängde, åt god mat, åkte lite katamaran och drack så många goda drinkar! Så jäkla bra resa helt enkelt och med helt rätt personer! Så tacksam och glad.

Och det absolut absolut bästa som hänt sen sist, jag ska få se HÅKAN igen i Juni med Fridis. Så himla bra, så himla lycklig. Det var ett jäkla helvete att sitta där och försöka få tag i biljetter, men tillslut lyckades vi och vi är så sjukt glada och lyckliga för det!!! 

Så ja, som ni märker är jag lycklig. Jag mår bra, och ja! Det enda jag vill ha för att livet ska vara perfekt är ett jobb, en egen lägenhet och någon som håller om mig om nätterna. Hehe. Så om gud är snäll så kan han väl uppfylla min önskan lite sådär lagom till jul? 

Nä, men puss och kram på er! Nu ska jag skriva klart min hemtenta. Heeejdå

Såå, här kommer en bildbomd! Och ni som inte följer mig på sociala medier får er en surprise på en av bilderna, jag är nämligen lila hårig nu förtiden! Woops












Kommentarer


Kommentera inlägget här: