Zzzzz

Kategori: Allmänt

Halloj!
Tisdag idag, och veckorna bara går. Och jag känner att jag inte tar vara på tiden på det sätt som jag borde.
Men iallafall, förra veckan var jag i Kalmar. Jag åkte dock själv, lämnade tillbaka boken på bibblan, åt en god lunch, och shoppade. Skönt att andas lite Kalmar luft faktiskt, dock blir jag lite ledsen av att åka dit när jag vet att mina Kalmisar inte bor kvar där och därför inte kan träffa dom.

Gjorde inte så mycket mer förra veckan faktiskt. I lördags va mamma och jag i Vetlanda, handlade, åt mat och gick på bio. En underbar jävla jul. Och ja, den var bra. Maria Lundqvist och Helena Bergström är ju som gjorda för varandra och det kan inte gå fel när dom gör film ihop.

Denna vecka har jag inte gjort ett skit, blir mest plugg. På fredag blir det fest iallafall, vart hur och när vet jag inte än. Har för många alternativ. Antingen bandypremiär i Nässjö med ett gött gäng, eller 20års partaj för Sandra eller Hulingen och lilla sällskapet med Bellan. Det lutar mest åt det sista, dvs Hulingen. Då jag vill festa och hänga med Bellan då det inte är lång tid kvar tills hos drar till Bali och Australien..

Nu ska jag kolla Bachelor och sen Big Brother, ska väl försöka se lite av fotbollen i pauserna också.

Men, hoppas allt är bra med er. Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: