HALLOWEEN

Kategori: Allmänt

Hej!
Tisdag och jag är så galet trött. Igår vart jag tvungen att gå upp vid 7, och idag vid 8.. Vi byter nämligen dörrar hos oss, så det går inte sova av allt oväsen, men sen vill jag ju inte heller ligga där och sova när dom står och håller på med min dörr juu.
Jaja, dom är förhoppningsvis klara idag, så imorgon får jag sova ut! Skönt.

I onsdags förra vecka var jag hos bellan och badade jacuzzi, drack cider och snackade skit. Det var så behövligt och så härligt att umgås med bellan! Hade även en galet bra helg. I fredags hade jag ingenting planerat men hamnade hemma hos Lotta, med henne och Sanna och kollade idol och pratade massa. Och i lördags för det dags för halloween/födelsedagsfest hos Tobias och Sandra. Sanna, Lotta och jag träffades tidigare hemma hos Sanna och gjorde oss i ordning tillsammans och åt mat och drack alkohol. Sen drog vi bort till festen runt 19 och ja. Kvällen vart riktigt bra, eller ah. Det måste den varit med tanke på att jag kom hem vid 6 på morgonen. Haha. Älskar kvällar där man har så roligt att man inte tänker på vad klockan är och helt plötsligt är det morgon!
Denna vecka ska jag försöka få klart några skolarbeten och även börja på några nya! Och till helgen ska jag äntligen få partaja med Lottis 💃🏽💗 sist vi festade tillsammans var nog när vi var på De vet du på strand hotell, vilket är ett bra tag sen! Så det ska bli riktigt roligt!

Och förresten, igår köpte Steffi och jag biljetter till Mumford & Sons i Göteborg i Maj!!!! Så himla himla roligt det ska bli. Vi har verkligen pratat så länge om att vi vill se dom tillsammans och nu äntligen ska det ske 😃


Kommentarer

  • Charlotta Hägg säger:

    Det är verkligen galet länge sen! Kan inte fatta att tiden gått så fort alltså…. Men jäklar vad kul det ska bli i helgen! Jag är så taggad!!!! :D

    2015-11-05 | 16:30:20
    Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: