FULLT UPP DENNA VECKA

Kategori: Allmänt

Hej!
Måndag och en ny vecka.. Så trött på allt, och detta tråkiga väder gör det inte bättre.

Hade en bra lördag med Lotta. Vi började hemma hos Sanna där hon bjöd på tacopaj och kladdkaka, mums. Sen kom Fredrik och festen var igång. Åkte upp till Hulingen senare för att fortsätta kvällen/natten där. Hade det så himla roligt. Så skönt att vara full i Hultsfred och träffa folk man inte sett på länge!

Igår låg jag i sängen hela dagen och mådde dåligt, jag var inte bakis, jag var bara ledsen och besviken, IGEN! Som alltid, så trött på allt och alla. Om det är mig eller dom det är fel på, har jag ingen aning om. Men helt ärligt, jag klarar mig bra med mina andra, riktiga och äkta fina vänner!

Jaja, jag är iallafall på en lägenhetsjakt i Målilla och det är fan svårare än man tror. Just nu finns det knappt några lägenheter, och finns det några så är det typ 3or och jag letar efter max en 2a. Så har ni något tips på en liten lägis till mig, får ni gärna hojta till!

Denna vecka ska jag plugga, plugga, plugga! Ska även förhoppningsvis hinna med en runda till Kalmar med Martina som är hemma denna vecka, sen ska jag eventuellt också hinna med en fika med saknade gamla klassisar. Och äntligen ska jag även ha en nykter helg till helgen. Det behövs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: