Lillördag

Kategori: AllmÀnt

Halloj bloggen đŸ‘‹đŸ»

Hur mÄnga gÄnger har man tÀnkt att man ska bli bÀttre pÄ det hÀr med att blogga? Haha. För nÀr man vÀl tar sig tiden att skriva hÀr sÄ Àr det ju bÄde roligt och skönt.

Idag Ă€r det iallafall onsdag, eller lillördag âœŒđŸ»ïž nĂ€r man pluggade var ju onsdagar verkligen höjdpunkten i veckan, nĂ€r man tog sig en paus frĂ„n plugget och drog ut pĂ„ krogen med hĂ€rliga vĂ€nner. Saknar den tiden nĂ„got sĂ„ sjukt mycket. Man kanske skulle plugga vidare och ta magister eller master examen.

IgĂ„r var jag i vimmerby och fixade mina naglar och kĂ€nner mig nu Ă€ntligen hel igen! SĂ„ skönt med frĂ€scha naglar! đŸ’…đŸ» hĂ€mtade Ă€ven ut hostmedicin som jag fick utskrivet av lĂ€karen, sĂ„ nu jĂ€vlar ska jag bli av med denna hosta och förkylning sĂ„ jag kan Ă„tergĂ„ till trĂ€ningen. Idag har det inte hĂ€nt allt för mycket, har sökt en hel del jobb och kollar film med Oskar som Ă€r hemma och Ă€r sjuk. Nu ikvĂ€ll blir det bonde söker fru och sen ska jag spela Sims! Woho.

Hoppas ni har det bra, puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: