Nytt jobb

Kategori: Allmänt

Hallå!

Nu är jag igång och jobbar igen. Äntligen!
Har alltså fått ett vikariat på 3 månader på Högsby Utbildningscenter som administrativ assistent. Under dessa tre dagar jag har jobbat har jag blivit så jäkla bra mottagen och välkomnad. Så mycket nya ansikten och arbetsuppgifter att det ända jag drömmer om och tänker på är just det. Det bara snurrar i huvudet! Men jag tror verkligen att det kommer att vara riktigt roligt. Jag trivs redan! Med både kollegor och arbetsuppgifter.

När jag jobbade på Elgiganten hade jag en klump i magen varje dag innan jobbet, jag visste egentligen aldrig varför för jag tyckte att det gick bra, att jag trivdes osv. Men jag har nu insett att jag nog inte gjorde det?! Det var verkligen inte rätt jobb för mig, så jag är så himla lycklig att jag inte är kvar där. Självklart är jag tacksam för jobbet och för mina nya vänner jag träffade där. Men nu ska jag satsa på denna tjänst och göra allt för att få stanna kvar även efter dessa 3 månader!

Det var ett litet livstecken från mig. Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: