Måndagsångest

Kategori: Allmänt

Hej & Hallå!

Måndag och ny vecka. Har verkligen inga planer alls denna vecka, mer än att träna. Ganska skönt, men samtidigt blir jag så stressad över att inte ha något att göra. Känns som man går miste om så mycket som man kunde ha gjort eller planerat in. Jaja. Helgen var bra iallafall. I fredags körde jag på min mamma som var och bowlade med jobbet. Medan hon var där passade jag på att åka till Lotta och hänga med henne, vilket alltid behövs 💞 i lördags spelade jag Bingolotto och drack vin med Anna och Frida, vilket var så bra och behövligt. Vi tre har inte hängt på länge, så det var verkligen på tiden.

I söndags var jag i Vetlanda på bandy, Målilla mötte Stjärnan och vann, såklart 💪🏻 så himla gött att bandysäsongen drar igång nu igen, saknar kalla kvällar och dagar borta på bandybanan. Men snart drar det igång på riktigt!!

Idag har jag sökt jobb, postat paket och brev och tränat med Frida. Vi var på intensivfys på Kgm, och det sög! Tråkigaste passet jag har varit på, tyvärr. Men det kan därför bara bli bättre och roligare antar jag, så jag kommer ge det en ny chans. Frida och jag har även planer på att träna mer i veckan, vilket är så skönt. Då det var sen träning idag, har jag precis duschat, ätit lite och nu kollar jag Gossip girl. Ska snart sova för att imorgon.... inte göra nånting! 🙄😋

Kommentarer


Kommentera inlägget här: