SLÖA ONSDAG

Kategori: Allmänt

Phu, så galet trött och sliten!
Vill bara sluta skolan på direkten. Så himla trött att det känns som jag snart faller ihop totalt. Mår inte speciellt bra heller då jag har huvudvärk varje jäkla dag. Har aldrig tidigare haft huvudvärk, och ni känns det som att allt kommer på en och samma gång..

Hur som haver, idag har vi skrivit på uppsatsen och vi har idag skrivit klart den (typ). Massa små saker som ska fixas och så har vi handledarmöte på fredag så vi lär säkert få lite som vi behöver ändra på då.. Men annars så känns det så bra just nu. Det jag är rädd för dock är att nu när jag snart kan börja slappna av så kommer jag säkerligen bli riktigt sjuk.. Vilket suger. Det är väl det som visar sig lite nu. Dock blir jag så galet rastlös av att bara ligga hemma och kolla serier, vilket egentligen är precis vad jag behöver. Men idag trotsade jag det och gick en promenad, dock en väldigt långsam sådan.. Och snart ska jag fixa tacos och sen ska jag fan sova!



Kommentarer

  • Charlotta Hägg säger:

    Sv: Jag är sååååå på!!! Dock får det bli i Augusti, då har jag fått lön :D :D

    2015-05-21 | 18:24:06
    Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
  • Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm säger:

    Söt kissemiss :)

    2015-05-21 | 20:42:34
    Bloggadress: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här: