SÅ JÄKLA BRA HELG

Kategori: Allmänt

Har haft en såå bra helg!
I torsdags va det ju Valborg och det firades med en ganska lugn utgång. Kändes som vi va överallt och ingenstans den kvällen.. Men Mikaela och jag hamnade efter mycket om och men på Krögers, och jäklar vad fint det va där. Nyrenoverat och allt.
Men jag vaknade iallafall på fredagen och mådde bra, städade lite och diskade sen kom Lotta hit! Började kvällen med en kebabtallrik och sen började vi föra och såsmåningom kom även Mikaela och Steffi hit. Sen drog vi ut, till krögers även denna dag. Dansade och hade en sån galet jäkla bra kväll. Och jag är så glad att Lotta va här. Så tack för en helt underbart härlig kväll fina du!

Igår hade vi tänkt gå ut men vi va lite bakis allihopa så Steffi och jag käkade onyttigt tillsammans och sen lånade vi mamma och pappas bil och åkte ut till City Gross för att handla inför veckan. Sen hängde jag med mamma pch pappa och deras vänner hela kvällen. Åt entrecote och agerade fyllechaffis. Och nu har jag precis kommit hem från en härligt promenad på 6 km. Så gött i detta härliga väder. Resten av dagen ska jag städa, kolla serier och skriva lite på uppsatsen. Hoppas ni har haft en lika bra Valborg och helg som jag har!






Kommentarer

  • Charlotta Hägg säger:

    Höjdpunkten denna helg var verkligen besöket hos dig - sjukt roligt!!!! :D ÅH, jag är sååå glad att jag har dig <3

    2015-05-03 | 13:51:52
    Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: