KORT VECKA

Kategori: Allmänt

Hallå!
Måndag och jag är tillbaka i Kalmar. Suck! Har suttit på bibblan hela dagen och skrivit på examensarbetet, börjar kännas lite stressigt nu då den ska vara klar om 2 veckor!! Men jag har ändå längtat efter denna vecka, trots att jag ska sitta på bibblan och skriva. Men jag behöver iallafall inte laga någon mat denna vecka då jag har matlådor så det räcker och blir över, vilket är så skönt!

Men det är ju en kort vecka och det som jag längtat efter är våran tripp till Helsingborg, Helsingör och Köpenhamn. Ska bli så jäkla skönt att åka iväg och bara ha tankarna på annat, måste skriva lite på arbetet, men det kommer enbart ske på kvällarna. Jag kommer iallafall endast stanna i Kalmar tills onsdag eftermiddag för då är det dags att bege sig ner mot Helsingborg. Woop.

Mikaela och jag började prata om Pippi Långstrump och Madicken förut så nu sitter jag i sängen och kollar på Madicken. Så himla bra!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: