KALMAR BRA, MEN MÅLILLA BÄST

Kategori: Allmänt

Hallojsan!
Denna underbart sköna helg. Igår efter några timmar i bibblan packade jag ihop mina grejer och "flydde" Kalmar för en helg hemma i Målilla. Så behövligt att bara hänga med familjen och katterna och bara ta det lugnt. Igår när jag kom hem va det bara mamma hemma, så vi hade tjejkväll med bakad potatis och Lets dance. Idag tog jag en lång sovmorgon, som var så behövlig och välförtjänt. Sen tog Lotta och jag en promenad och bara snackade massa skit och skvaller, så jäkla behövligt det också! Nu har jag precis duschat, och snart serveras det grillat här hemma. Resten av kvällen händer det väl inget skoj direkt, får nog skriva lite på c-uppsatsen trots allt.. Haha. Kul att behöva göra det på en helg 😖 och idag fyller även min fina moster 50 år, hipp hipp hurra till henne!!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: