HÄRLIGA VÅR

Kategori: Allmänt

Hallå där!
Mitten av veckan och det är nu inte långt kvar till helgen. Woop. Veckan har sett ut enligt följande (haha):
I måndags hade vi intervjuer ute på Scandic, och självklart regnade det så vi fick ta bussen.. Men allt gick bra och när vi var klara va det bara dra direkt till bibblan och skriva på uppsatsen. På kvällen gjorde jag helt ärligt, inte ett dugg. Låg i sängen, kollade ikapp ex on the beach och även Greys Anatomy. Tisdagen, igår, hade vi handledarmöte som gick bra. Skönt. Sen fortsatte vi arbeta på uppsatsen.. Kvällen lagade jag torsk, så underbart jäkla gott, sen gjorde jag inte ett skit då heller. Idag hade vi vår sista intervju, så nu är det bara kötta analysen och slutsatserna och göra klart detta jäkla arbete. Aja, vi har jobbat med opponeringen till imorgon då vi har seminarium. Därefter passade jag på att handla lite mat och nu har jag precis kommit ut från duschen efter att ha varit ute på promenad i en timme, vilket även resulterade i 6,5 km. Så gött i detta väder och bredvid havet! Nu ska jag snart samla kraft att laga lite mat.. Helt slut dock. Haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: