FINALLY FRIDAY

Kategori: Allmänt

Äntligen helg!!
Om det blir så mycket helg för mig vet jag inte dock, ska sitta på bibblan imorgon på förmiddagen så vi fick lite vi måste lägga till och ändra på, från handledningen idag. Och att vår handledare även sa att vi får gå upp på slutseminariet och att vi praktiskttaget redan nu är godkända (kan dock få någon liten komplettering) kändes bara så jävla skönt!

Så idag har vi suttit i bibblan och skrivit så mycket som möjligt inför helgen så vi ska slippa stressa. Nu har jag precis kommit hem från en promenad och ska strax hoppa in in i duschen för att sedan käka lite tacos pch städa. Har så galet många myror i lägenheten, men vet inte vart dom kommer ifrån och självklart glömmer jag köpa myrr varje gång jag är i affären..

Iallafall, efter skrivandet imorgon ska jag passa på att vara lite "ledig". Lotta kommer hit imorgon eftermiddag, så blir lite häng på uteservering med god dricka och mat för att sedan föra och gå ut! Så jäkla taggad då det va ett tag sen jag var ute nu.. Och på söndag åker jag med henne hem då jag ska färga håret på måndag ! Woop.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: