SÅÅ BRA HELG

Kategori: Allmänt

Hej!
Har hänt mycket sen jag skrev sist, dock är det mesta inget som är lämpligt att nämna här.
Utgången i onsdag var iallafall nice, och vid 10 på torsdagen hade vi vårt första handledarmöte, vi kom väl inte så långt i det så ett nytt är inplanerat imorgon. Iallafall, åkte hem till Målilla i fredags för utgång med fina och saknade vänner. Och hade en redigt bra kväll!
Dock suger det att komma till ett ställe och den första personen man ser är den man allra minst ville möta..

Igår vart jag fyllechaffis för min bror och hans kompisar. Körde och hämtade dom från Vimmerby. Så det blev en sen kväll även igår. Och idag har jag inte gjort mycket, åkte runt en sväng med Lotta och snackade skit, vilket va behövligt för både henne och mig tror jag. Så skönt! Nu är jag tillbaka i Kalmar, men åker hem till Målilla redan på onsdag eller torsdag igen för att fira påsk.

Hoppas allt är bra med er och att ni haft en bra helg!




Kommentarer

  • Charlotta Hägg säger:

    Verkligen behövligt, haha! :D Längtar redan tills du kommer hem igen <3

    2015-04-01 | 16:51:17
    Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: