SKOLAN ÄR SLUUUT

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag mår så bra just nu!! Och det är förjävla skönt. Tänkte börja med att berätta vad ni har missat.
Förra helgen var ju Lotts här, hade en sån galet bra kväll med henne. Som alltid. Hemresan på söndagen va inte lika bra, jag fick en stressattack och hela kroppen domnade bort, inklusive tungan.. Så ja, det blev ett jäkla ståhej mitt i Högsby. Men som tur är så va det inget farligt. I måndags färgade jag håret - bort med ombren och hej ljusare hår. Så skönt. Är dock sugen på att bli ännu ljusare, men jag ska fundera lite på det 🙊

Resten av veckan.hände det inget kul, gjorde klart det sista på examensarbetet, skickade in det, började fixa opponeringen. Och i fredags var det dags för examensbal på slottet 💃🏽 och hur jäkla kul var inte det då. Maten var helt gudomlig, sällskapet lika så, limousinefärd till Harrys och en sjuhelvetes bra kväll! Har mina fina vänner att tacka för det 👌🏻

Och idag har vi haft slutseminariet och opponering för examensarbetet OCH vet ni!!!!!! Vi fick godkänt på vår uppsats!!! Så nu har jag i stort sett sommarlov, enbart examen på torsdag som är kvar nu. Woop! Men nu när man kan slappna av så lär väl alla sjukdomar komma på en och samma gång.. Haha.














Kommentarer


Kommentera inlägget här: