GALET BRA FÖRSTA VECKA PÅ SOMMARLOVET

Kategori: Allmänt

Hallihallå!
Lite mer än en vecka sen sist. Dåligt.
Har iallafall njutit av min första lediga vecka. Har ju varit så galet bra väder så det jag har gjort är att sola, promenera och hänga med fina vänner. I onsdags kände Lotta och jag för att vara lite spontana så vi åkte till systemet, handlade lite alkohol. Åkte vidare till Konsum och handlade lite fläskfilé och potatissallad och åkte upp till Hesjön och satte oss där. Niclas och Sanna kom även förbi och kvällen avslutades sen hemma hos Niclas dit även Lovisa och Tobias kom. Sån himla härlig sommarkväll! Jag njöt till fullo.

I fredags firade vi även min moster som fyllde 50 i maj. Släkten från Uddevalla va även hemma, så hela släkten var samlad. Så mys. Och jag var även nykter hela helgen vilket vad väldigt behövligt. Igår hängde jag med Lotta i stort sett hela dagen, vi fikade, skvallrade och var i Virserum och kollade fotboll. Därefter åkte vi till Hultsfred, köpte pizza och åkte vidare till Lotta, där även Josefine var, för att äta och ha det gött. Bra dag!

Idag ska jag packa, för imorgon åker jag till ÄNTLIGEN till Öland för att fira midsommar. Åh, så härligt. Suger dock att vädret ska vara dåligt. Men hoppas innerligt att vädergudarna ändrar prognosen och att det blir strålande sol ☀️😎




Kommentarer


Kommentera inlägget här: