JAG ÄR TILLBAKA

Kategori: Allmänt

Hej!
Tänkte försöka finna lite tid för bloggen nu, behöver ha någonstans att skriva av mig på då och då, och detta är ju ett bra ställe för det.
Mitt liv ser lite annorlunda ut nu, eller egentligen inte. Men ah. Jag bor nu iallafall i Kalmar (dock bara sen en vecka tillbaka) och jag trivs just för tillfället ganska bra med livet. Hösten var dock bland den jobbigaste perioden i mitt liv och jag va mest deppig hela tiden. Men nu är det ändring på det.
Idag började jag även sista terminen på min utbildning, woop! Så galet skönt. Men så mycket ångest samtidigt. Vart ska man ta vägen efter liksom? Och vad ska man göra?

Ska iallafall försöka hålla mig lite aktiv här nu framöver iallafall. Men vi vet ju hur det brukar gå med det...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: