SUBWAY OCH SHOPPING

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är jag hemma igen. Fick allt med mig lite fynd från stan. Köpte en bh (då mina byglar har åkt ur min ena...), en blus och en "kofta" ish. Nöjd och glad. 

Åt ju även subway, och jesus vad gott det va. Så länge sen, så det va verkligen på tiden. Därefter åkte vi till Maxi då vi alla behövde handla, så nu är mitt kylskåp fyllt och jag lär nog klara mig någon dag.

Såg att csn ska höja så får ytterligare lite pengar på torsdag vilket är så nice, har spenderat lite för mycket denna månad redan så det behövs verkligen. Men, har man precis flyttat in i en lägenhet finns det mycket nytt man vill köpa.

Nu har jag precis sett dagens avsnitt av Farmen och ska nu kolla något avsnitt av the originals innan det är dags att sova. Hoppas ni har haft en bra tisdag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: