MATKOMA

Kategori: Allmänt

Hej!
Just nu ligger jag i sängen med världens matkoma och kan knappt röra mig. Känns som all mat ska komma upp igen. Phu!

Iallafall, nu är snart helgen här. Skönt. Det ser jag fram emot. Idag gick jag upp runt 9.30 för att duscha och sen gå bort till bibblan för att plugga, och där satt jag ända till strax innan halv 6 ikväll. Dock blev det inte så mycket plugg på förmiddagen då jag istället passade på att söka sommarjobb och skriva personligt brev. Men plugget har trots det flutit på ganska bra idag, fick två sammanfattningar av Maja vilket underlättar så mycket.

Imorgon är iallafall sista dagen att hinna plugga på, då tentan skriva på lördag förmiddag. Så imorgon ska jag sitta på bibblan hela dagen och sen lär jag nog behöva vara uppe halva natten då också. Men, önska mig lycka till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: