MÅNDAG, MÅNDAG, MÅNDAG

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Nu är tråkiga måndagen här.. Suck! Tog sovmorgon idag, trots att jag egentligen borde gått upp tidigt för att plugga. Men på måndagar är det okej med sovmorgon. Vid 13 var det iallafall dags för föreläsning. Fullt i salen och vi blev tvungna att sitta längst fram... Fy! Satt och gäspade konstant hela föreläsningen, och när den sedan var slut vid 16 cyklade jag hem, och nu har jag ätit, kollat ett avsnitt One tree hill och nu pluggar jag för fullt (eller jag försöker iallafall) och har allsång! Haha. 
 
Imorgon är det äntligen tisdag. Och min dag är fullbokad! Mellan 9-12 är det föreläsning, sen hem på en snabblunch för att sedan gå till bibblan och plugga, sen ska jag även försöka hinna med att åka och handla och laga mat innan det är dags att gå på bio vid klockan 21. Äntligen är det min tur att få se Fifty shades of Grey. Har hört folk säga så mycket olika om filmen, både att den är världens bästa film till världens sämsta. Så ska bli skönt att få en egen uppfattning om den. Men nu måste jag plugga vidare. Hoppas ni har haft en bra måndag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: