LYCKAD HELG

Kategori: Allmänt

Hallå!
Nu var det ju några dagar sen jag skrev. Det har väl inte hänt något speciellt. Fredagen spenderade jag med plugg, då jag i lördags förmiddag skrev tenta och på kvällen vart det partaj. Vilket va himla lyckat och jag hade en så bra kväll/natt. Dock mådde jag mindre bra i söndags så spenderade hela dagen i sängen och kollade one tree hill. Igår var det tillbaka till bibblan för ytterligare en veckas plugg.

Och idag har jag suttit på bibblan mellan 10-18 och pluggar. Och sen jag kom hem har jag tagit det lugnt, lagat mat, ätit och kollar nu på one tree hill. Hade tänkt träna idag, men vaknade upp med ont i halsen, och då jag inte vill bli sjuk tänker jag inte träna och göra det värre.

Längtar förövrigt till lördag då mamma och pappa kommer hit, och sen åker jag med dom hem till Målilla för lite fest med saknade vänner.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: