LÄNGTAR TILL HELGEN

Kategori: Allmänt

Hej!
Äntligen är det snart helg. Idag har jag varit i skolan och redovisat arbetet. Så nu är det klart, nu väntar vi bara på betyget i det. Sen jag kom hem därifrån har jag ätit, kollat ett avsnitt Hart of Dixie och nu ska jag packa och städa lite tänkte jag.

Imorgon är det jag som sitter i bibblan mellan 9-17 för att skriva hemtenta.. Woop. Kul. Men efter det åker jag iallafall hem till Målilla och det ska bli så skönt. Och imorgonkväll ska jag troligtvis hänga med några fina brudar och på lördag blir det skidor på dagen och Melodifestivalen och god mat med familjen på kvällen. Så himla bra och välbehövlig helg! Hoppas allt är bra med er och att eran helg kommer bli lika bra som min

Och självklart sk jag få gosa med dessa i helgen ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: