HEJDÅ MÅLILLA - HEJ KALMAR

Kategori: Allmänt

Halloj!
Dålig uppdatering i helgen, men har ju som sagt varit hemma i Målilla i helgen. I fredags när jag kom hem spenderade jag kvällen med Anna och Frida, så härligt att träffa dom och prata av sig lite. I lördags sov jag hur länge som helst, så underbart att sova i sin egna säng! Sen åkte mamma och jag upp till mormor och spenderade eftermiddagen där med moster och kusin också. Mys! Och på kvällen fixade mamma och jag bakad potatis och så kollade vi på Melodifestivalen.
 
Och idag är det söndag. Sov ganska länge idag också, vilket jag verkligen behövde. Vid 14 var det dags att möta upp Lotta och gå bort till bandybanan för att se årets sista hemmamatch. Första halvlek va något av den sämsta bandy jag sett, åtminstone på den nivån. Som tur va så blev det bättre i andra och Målilla vann med 8-3. Härligt! Och nu är jag tillbaka i Kalmar och ska vara här i 2 veckor innan jag återvänder till Målilla igen. Och dessa 2 veckor kommer bestå av mycket plugg, tyvärr! Men har haft en härligt helg som jag kan leva så länge på. Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag! Puss
 
Har även gosat med mina underbara katter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: