HÄRLIGA SOLIGA TISDAG

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Tisdag idag, och jag har inte gjort så mycket. Vaknade vid 11, och runt 13 gick jag till bibblan för att fixa powerpoint till presentationen på torsdag, och vi är äntligen klara med arbetet. Så nu är det bara presentationen och hemtentan kvar i denna kurs. Så skönt.

Efter bibblan cyklade jag direkt till stan för att köpa ett par byxor och även lite mjölk oså. Och sen jag kom hem därifrån har jag käkat lunch, kollat på en serie, försökt fixa ihop ett CV. Och nu har jag tänkt ljus i hela lägenheten och kollar Ghost Whisperer. Ska snart laga lite mat tills imorgon, det blir currykycklinggryta! Mums. Så sugen på det. Imorgon är jag dessutom helt ledig så jag hoppas att vädret visar sig från sin bästa sida som det gjort både igår och idag när jag inte haft tid att vara ute..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: