EN BERG- OCH DALBANA

Kategori: Allmänt

Hej!
Filmen igår va riktigt bra, och nu längtar jag bara efter de andra två filmerna då jag vill se fortsättningen!

Idag är det onsdag och jag gick upp vid 9 för att åka på ett möte med studievägledaren bara för att få ett liten överblick över mina studier samt för att få lite information om själva examen oså. Så nu känns allt lite klarare och mindre nervöst. Vilket är skönt! Och sen mötet slutade så har jag pluggat hela dagen. På riktigt. Från 11 tills nu. Med en paus för att käka lunch på Subway vilket va MUMS! 

Annars så är det lite kaos och hej o hå. Jag vet inte riktigt hur jag mår, lycklig? Bra? Okej? Dåligt? Ja, det går ganska upp och ner helt enkelt. Fattar inte hur man kan låta sig bli besviken på samma personer om och om igen. Det värsta är ju helt klart att dessa personer inte ens själva vet om att det är just dom jag pratar om. Jag måste börja vara snäll mot mig själv, och inte umgås med folk som tar så galet mycket energi. Mitt nyårslöfte är ju trots allt just det, sluta umgås med fel människor och bara umgås med dom vännerna som visar att de tycker om och bryr sig om en!

Det va allt jag hade, och lite tankar som man behöver dela med sig av ibland.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: