DÅLIG START PÅ DENNA VECKA

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Måndag igen och helgen är över. Hade det iallafall hur roligt som helst i lördags. Först förfestade vi lite hos Mikaela, därefter drog vi till Steffi på korridorsfest och sen drog vi ut. Allt va bara så himla lyckat och så bra! Dock fick jag inte med min cykel hem då låset inte gick att låsa upp. Igår mådde jag som en påse skit hela dagen. Inte förrän klockan 20 kunde jag gå till Max för att handla mat. Shit. Värsta bakisdagen på länge.. 

Och idag började min dag piss. Vaknade vid 11, gjorde mig iordning och vid 12.30 gick jag mot Baronen för att hämta min cykel (trodde jag) innan det va dags att ses på bibblan. Kommer fram, försöker låsa upp den och vad händer då? Nyckeln går fucking av i låset... Åh. Så där stod jag och visste inte vad jag skulle göra. Men efter ett tag fick jag börja gå mot bibblan trots allt. Efter bibblan hjälpte som tur var Steffi och Mikaela mig att ta den till en cykelverkstad så dom kunde ta upp låset. Så nu har jag min cykel igen. Men har varit på så dåligt humör hela dagen. Så idag unnade jag mig god mat, nämligen potatisgratäng, kyckling och bearnaisesås. Så gott! Hoppas ni fick en bättre start på veckan än jag & att ni hade en bra helg.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: