ÄNTLIGEN LÖRDAG

Kategori: Allmänt

Hallå!
Äntligen är lördagen här, som jag har väntat på hela veckan.

Vaknade vid 10.30 idag då jag hade tvättid mellan 11-15. Så nu har jag precis tvättat tre maskiner tvätt, under tiden maskinerna gick passade jag även på att städa lägenheten. Kunde inte göra det härom dagen då dammsugarpåsen va full, men nu är den bytt, så nu är alla dammråttor borta. Nu har jag även precis kommit ut och duschen och det är dags att göra sig iordning för fest, vid 17 ska jag hem till Mikaela för lite förfest innan vi ska på korridorsfesten hos Steffi. Längesen jag va såhär taggad på en fest faktiskt. Ska bli kul! Hoppas ni får en lika bra lördag som jag ska ha. Nu måste jag skynda mig så jag blir klar i tid!

Mina fina kalmarbuddies!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: