ÄNTLIGEN HELG

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Blev ett sent inlägg idag. Har haft fullt upp hela dagen. Hade ju som sagt sovmorgon idag, så jag vaknade inte förrän 11 vilket var så skönt! Vid ett va det dags för någon typ av redovisning/handledning av grupparbetet. Det va nog det sämsta och onödigaste jag någon sin varit på i skolan. Läraren suger verkligen, hon visste ju inte vad hon pratade om..

Aja, efter skolan drog Steffi och jag med Mikaela hem för att bli bjudna på lite bullar som hon bakat. Så jäkla gott! Därefter bestämde vi oss för att dra till gymmet och svettas bort bullarna vi tryckt i oss. Så nu har jag testat på Actic här, vet dock inte än om jag ska skaffa gymkort där då det är svindyrt! 550 spänn i medlemsavgift, sen kostar det hela 600 kronor i månaden... Och det är studentpriset dessutom. Jesus vad dyrt ju?

Men det va gött att svettas lite och vara på ett gym igen, så nu har jag precis duschat och ätit lite pastasallad och ska nu kolla på en film hade jag tänkt. Och imorgon är jag ledig, alltså, HELT ledig! Så jäkla underbart. Så imorgon ska vi ut till Ikea och Hansa en sväng sen ska vi mysa och äta lite tillsammans på kvällen. Så gött!

Saknar min lilla Sid en hel del!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: