SÅ GALET BRA HELG

Kategori: Allmänt

Hejhej!
Ny vecka.. Suck, det går för fort! I veckan som var har jag mest pluggat och skrivit på vårat examensarbete, och så har vi även gjort några intervjuer inför uppsatsen. I onsdag hade vi en liten grillkväll, galet gott och så lite (det råkade dock bli mycket) alkohol på det. Haha. I fredags stressade jag satan för att hinna med tåget vid 14.30 hem till Målilla. Väl hemma stressade jag också för att vara på förfest en timme efter att jag kom hem. Haha. Och ja, sen slank hu alkoholen ner som den skulle och jag hade galet roligt på Metropol med mina otroligt fina vänner. På kvällen när vi va lite småfulla bestämde vi oss för att festa på lördagen också, sagt och gjort. Så på lördagen var det bara kliva upp göra sig iordning, åka till systemet och sen till förfesten. Vi åkte även upp till Hulingen för att käka och dricka lite innan vi gav och av mot Kharma i Vimmerby. Jag var dock så galet trött efter den lilla sömn jag fick under natten så jag satt mest och pratade skit med Sanna, men det gjorde inte mig något. Så jag hade en bra kväll ändå.

Så igår va man ju lite lagom slö, så jag kollade film och åt mat med mamma och pappa. Senare åkte vi även och hämtade min lilla bror som kom hem från klassresan han varit på, i London! Fuskis. Och sen va det dags för mig att åka tillbaka hit, till Kalmar. Detta är ju som tur är en lite kortare vecka, dock består den av 3 dagars fest.. Phu, hur ska jag orka. Haha! Idag har vi varit på Öland för intervju och imorgon ska vi först till Kvasten och handla lite billiga kläder, sen ska vi göra ytterligare en intervju. Fullt upp helt enkelt, men det är så det ser ut i mitt liv. Hoppas ni har det bra och att ni har haft en lika bra helg som jag!




Kommentarer

  • Charlotta Hägg säger:

    Riiiiiiktigt bra helg! Jag är sååå himla nöjd med allt :D Allt blir så mycket bättre när du är på besök i lilla Målilla :))

    Btw, älskar bilden som du skickade! Yeeaah, ses sen ;) Haha, förmodligen när jag sitter bredvid xD

    2015-04-28 | 18:16:20
    Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: