PÅSKEN ÄR ÖVER

Kategori: Allmänt

Hej alla fina!
Nu är påsken över. Hoppas ni haft det bra, det har iallafall jag haft. Åkte hem till Målilla i onsdagskväll och på torsdagen åkte Lotta och jag till Vimmerby för att fixa biljetter till fredagkvällen då vi skulle gå på Mange Schmidt på Prime. Det var en väääldigt konstig men samtidigt bra kväll. Mina fina vänner från Göteborg och Lund va ju hemma också.

Vaknade på lördagen och mådde bra, jäkligt trött men inte bakis vilket va så skönt. På lördagen åkte vi även till Hultsfred för att äta påskmat och fira påsk med mina mostrar, kusiner och mormor. Mys. Igår, måndags, åkte jag tillsammans med mina fina vänner till Ingebo Hagar för att äta pizza, planera lite för sommaren och snacka skit. Nu har alla återvänt till sina studieorter och jag vet inte när jag får se dom nästa gång. Vilket suger ganska mycket.

Även jag är tillbaka i Kalmar och vet inte när jag ska hem nästa gång vilket också suger. Ska iallafall hem den 24;e för att kolla på Näääk 😍 annars hoppas jag på att få lite besök här i Kalmar dom helgerna som kommer nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: