FULLT UPP HELA TIDEN

Kategori: Allmänt

Woop! Så taggad på imorgon. Idag har vi suttit i bibblan hela dagen och direkt efter åkte vi till stan för att handla alkohol till helgen. Suger att man ska vara student och inte kunna köpa allt gott som finns där. Igår när vi var på stan så köpte jag ett puder och självklart tog jag fel, eller egentligen var det Cubus fel då dom lagt fel puder på fel ställe.. Men ah, och idag när jag försökte byta, så gick självklart inge det. Så 140 spänn rätt ner i sjön omböjas inte hittar någon som kan ha det..

Imorgon blir det en stressig dag tror jag. Ska först till bibblan och låna böcker och sen ska jag tvätta, köpa lite mer alkohol som inte fanns på systemet i stan och sen måste jag duscha, göra mig iordning och sen börjar Valborgsfirandet! Woop. Och på fredag kommer Lotta hit och ingen är gladare än jag! Nu ska jag kolla Greys Anatomy och laga tacos. Det är ju trots allt lillördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: