EN VECKA SEN SIST

Kategori: Allmänt

Tjoho!
Söndag och helgen är slut... Veckan har gått så galet fort, och likaså helgen. I veckan har jag mest jobbat med uppsatsen och tränat. I fredags hade stace och jag tacomys och körde just dance. Så gött! Och i lördag kom mamma och pappa hit på förmiddagen, så jag spenderade hela dagen på stan och ute på Hansa med dom. Och trots att jag är total pank så köpte jag mig en ny jacka/kappa... Suck! Får hoppas att jag har mat i kylen pch frysen som räcker hela veckan, annars lär jag få svälta.

Det vart ju såklart även utgång igår, vilket var kul. Men kände mig förvånansvärt nykter trots alla drinkar och cider som dracks innan... Idag har jag bara legat i sängen, men har faktiskt även lagat mat. Och nu har jag sådana jäkla cravings efter chips!!! Aja, imorgon kommer Elin hit och hälsar på en sväng, och jag ska följa med henne när hon ska tatuera sig, spännande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: