BRA HELG

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Måndag och jag har haft en så härlig helg. Fredagen började med skrivande av C-uppsatsen och sedan vidare till ett hotell här i Kalmar för att bada, basta och skvallra. Efter det passade vi på att käka lite thai. Lördagen var kaos. Först körde jag ett pass, sedan åkte vi för att handla alkohol och mat, sen hem för en snabb dusch och sedan vidare till Steffi för grillning och förfest. Och ja, det gick ju som det gick. Tappade min kycklingfilé i grusen, tappade allt mitt smink, fuckade upp mitt smink och mötte en vidrig person ute. Men för övrigt va det en oerhört bra kväll!

Söndagen spenderades framför Devious maids och sedan kom min moster, hennes man och min kusin förbi. Mys! Behövde även bakismat så Steffi och jag käkade lite kebab och snackade skit om lördagskvällen. Och idag har Mikaela och jag suttit på bibblan och förberett inför seminariet imorgon. Även kört ett träningspass och lagat mat. Nu kollar jag Devious maids men ska snart sova. Puss och hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: