ÄNTLIGEN ÄR SNART HELGEN HÄR

Kategori: Allmänt

Hallå där!
Torsdag idag, denna vecka går redigt fort. Men inte mig emot, ju snabbare blir det helg 👌

Igår kändes det knappt som jag var hemma, satt på bibblan i ett x antal timmar och sen åkte Mikaela och jag direkt till stan. Och jag som ska spara pengar fick ändå med mig ett par byxor och två linnen.. Suck! Vi gick även in på Ben & Jerrys och köpte oss en milkshake. Mums. Åkte sedan direkt från stan till gymmet och körde ett pass och sen hem en snabbis för att duscha, fixa sig och käka lite sen var det dags att möta upp Mikaela igen. Åkte in till stan och satte oss på en uteservering och tog några cider, snackade skit och bara njöt av att sommaren snart är här!

Idag har jag varit i bibblan och tränat. Och nu precis har jag käkat tacos. Det är ju lätt det bästa som finns, skulle kunna leva på det, utan problem! Imorgon ska jag skriva på c-uppsatsen och tvätta. Sen ska vi bada, basta och käka thai på kvällen. Och lördagen kommer bli lika bra den, om inte bättre. Det blir grillning och utgång! Woop.
Hoppas allt är bra och att ni också har lika bra dagar som jag framför er



Kommentarer


Kommentera inlägget här: