SENASTE MÅNADERNA

Kategori: Allmänt

Hej!
Gud vad värdelös jag är på detta. Men jag gillar grejen med att skriva av mig när jag vill och känner för det.
Sen senaste inlägget har det hänt en hel del, men inget speciellt jag vill dela med mig av här. Men för att sammanfatta det så har jag ju såklart börjat skolan igen. Helt sjukt att jag nu läser andra året på högskola, känns som igår jag gick runt i korridorerna på Hultsfreds gymnasium. Festat ett x antal helger i Kalmar sen dess. Självklart en hel del fester här hemma också nu när metropol dragit igång för hösten.
Samma dag som fina Lasse släppte sitt nya album åkte Lotta och jag till Linköping för att självklart gå på signering och prata lite med Lasse, det bäste <3
Sen har jag varit på bandy, färgat håret, festat, varit på sexparty, festat, festat, festat oså pluggat lite på det. Ja, det är väl typ allt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: