DOM LYCKAS IGEN

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Haft en jobbig dag, är helt slut i både kropp och knopp just nu. Gick upp vid halv 9 idag för att åka till skola, och denna gång kom i alla fall den där förbaskade bussen. Tåget var dock 10 minuter sent.. Och när jag kom till Kalmar och skulle ta min cykel och ge mig iväg till skolan, så hittar jag den inte. För nej, dom har valt att renovera den där förbaskade cykelparkeringen så alla cyklar stod i en enda hög och jag orkade inte ens leta efter min. Men som tur va hade jag en timme på mig innan vi skulle ses i skolan, så jag tog och gick till skolan vilket tar ca 30 min ifrån stationen.
 
I skolan hade vi i alla fall redovisning av vårat arbete idag, och nervös som jag blir av att prata inför folk så kan jag säga att min insats gick sådär. Men nu är i alla fall denna kurs klar och nu börjar nästa kurs på måndag, så lite ledigt får jag innan dess i alla fall. Men hade en hemsk hemresa, trött och hungrig stannade vi i Blomstermåla för att det va fel på tåget, och därifrån kom vi inte förrän 40 minuter senare... Så istället för att vara i Hultsfred vid 6, va jag där vid kvart i 7...
 
Nu ska jag bara ta det lugnt, kollar just nu på Ravenswood som är en "spin-off" serie av Pretty Little liars. Galet bra alltså. Hoppas ni har haft en bättre dag!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: