SOMMAREN ÄR PÅVÄG

Kategori: Allmänt

 
Hur underbart har inte värdet varit nu de senaste dagarna?
Har det i alla fall jättebra här hemma, igår va jag som sagt hemma hos Emelie med Hanna och Michaela. Åt tacos, drack alkohol och bara snackade massa skit som vanligt. Hade en toppen kväll. Idag har jag legat ute i solen, kan ju inte va en blekfis när shortssäsongen snart börjar. Och jag tror att jag inte behöver oroa mig för det i alla fall. Är även skönt att man fått färg i ansiktet så man slipper allt äckligt smink och bara kan ta på lite mascara utan att oroa sig för att man ser ut som en häxa.
 
Ikväll ska jag grilla med lite fina vänner, sen får vi väl se hur kvällen blir. Men bra kommer jag ha det i vilket fall som helst. Nu ska jag sminka mig (det lilla som behövs), hoppas ni har en bra helg!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: