SKÖNT MED LÅNGHELG

Kategori: Min Vardag

Hej!
Här ligger jag i sängen och kollar på Skilda Världar.
I söndags va mamma och jag hos mormor hela eftermiddagen och hjälpte henne och så potatis. I måndags jobbade jag hela dagen och efter jobbet gick mamma och jag en promenad med stavar. Igår jobbade jag också. Och idag har jag varit i Oskarshamn med Elin, hon skulle till sjukhuset och sen passade vi även på att gå lite på stan. Dock världens sämsta butiker och tråkigaste stad. Va även i Hultsfred en sväng sen och ja det är vad jag har gjort.

Nu är jag mest trött och vill bara sova, vilket jag snart ska göra. Verkar inte hända något mer intressant ikväll. Men imorgon kommer tjejerna hit för lite grillning och alkohol. För att sedan ge sig upp till metropol. Länge sen jag var där så ska bli riktigt roligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: