HAR HAFT FULLT UPP

Kategori: Min Vardag

Hej!
Gud vilken helg jag har haft. Gjort saker hela tiden och knappt varit hemma känns det som.
I torsdags var det ju dags för party. Tjejerna + Victor kom hit rätt tidigt för att dra igång grillen. Käkade och drack gott. Och fortsatte med god dricka resten av kvällen. Åkte till metropol och hade en av dom roligaste kvällarna på länge. Sen va det efterfest och ja. Jag mådde som jag förtjänade på fredagen kan man säga. Men då skulle jag upp till Hultsfred och hälsa på kusinerna som var hemma från Uddevalla. Så där stannade jag hela dagen/kvällen. Och lördagen spenderade jag också med dom, i Målilla älgpark. Och på lördagskvällen kom mina favoriter hem till mig för att mysa lite på altanen. Det va min helg. Hur bra som helst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: