ÄNTLIGEN FREDAG

Kategori: Allmänt

Har haft en riktigt bra vecka.
I måndags va det föreläsningar och plugg exakt hela dagen. I tisdags gjorde jag äntligen den där förbannade tentan, vilket jag hoppas gick bra, efter tentan åkte jag ut till Hansa för att hitta mig något att ha på mig till kvällen. Vid 4 tiden kom tjejerna till mig, skulle grillat men dock blåste det för mycket så vi kunde inte tända grillen så vi stekte köttet istället. Sen fortsatte festligheterna inne hos mig, och runt 12 tiden cyklade vi mot stan och Vallen. Gaaalet mycket folk, men jag hade det roligt. Dock fett jävla sämst att Eric Amarillo spelade. Äckliga människa!!
Slapp i alla fall bakfyllan i onsdag, skönt det. Käkade pizza med Steffi och sen tog jag tåget hem, och sen dess har jag varit hemma och inte gjort så mycket annat än klippt mig
 
Idag ska jag kanske åka till Vimmerby med Anna och Frida, och ikväll ska jag hem till Emelie och äta lite tacos och ha det trevligt med tjejerna. Kommer bli en bra fredag hoppas jag. Men nu ska jag ut och lägga mig i solen med Håkan Hellström i hörlurarna. Hoppas ni får en bra helg!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: