27 MAJ

Kategori: Min Vardag

Hej!
Har haft en otroligt seg dag. Vaknade någon timme innan vi började, sen satt jag på verkligen den segaste föreläsningen någonsin. Föreläsaren är verkligen den tråkigaste att lyssna på.

Kom hem och åt taco resterna från igår, vilket va så gott. Sen har jag kollat Skärgårdsdoktorn, lagat lite mat. En världsgod korvgryta!! Woop. Ser fram emot att äta den imorgon. Imorgon ska jag även ner på stan en sväng med Frida för att förhoppningsvis hitta en bikini och en klänning. Nu ska jag kolla Skilda Världar för att sedan gå och lägga mig!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Sv: Klart! Den ska ha bästa platsen ju ;)

    Haha, jaa det känns till och med så för mig :p Jag fattar inte att det gått 5 hela år.. GALET!

    2013-05-28 | 16:27:35
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här: