SNART ÄR DET DAGS

Kategori: Allmänt

Hej!
Imorgon bitti vid 6-7 tiden bär det av upp mot Östersund för att sedan på söndag åka vidare mot Åre. Ser fram emot det så galet mycket.
 
Idag, har jag inte gjort så mycket. Har packat klart alla mina saker inför morgondagen, så nu är jag redo. Även försökt fixat mig en spellista så jag har något att lyssna på under resan dit upp, eftersom pappa alltid ska lyssna på P4 vilket inte är den roligaste radiokanalen att lyssan på i ungefär 10 timmar.. Skrev ett inlägg idag på förmiddagen på telefonen som jag har försökt få upp hela dagen, men det verkar inte fungera, så jag skiter i det nu. Va inget viktigt ändå, men nu vet ni iallafall att jag har tänkt på bloggen under dagen. Haha.
 
Eftersom jag ska bort nu i en vecka så kommer ju självklart det gå ut över bloggen, men det skiter jag i. För jag ska verkligen njuta av att vara ledig (även att jag måste skriva på arbete och sånt där uppe). Ska försöka att inte gå och lägga mig så tidigt idag, eftersom det kommer betyda att jag inte kommer kunna sova lika mycket i bilen och då sitta vaken i 10 timmar.. Men nu ska jag kolla lite one tree hill, kan inte få nog av det.. Dock har ju det gått ut lite över packandet och pluggandet, men so what. Jag hann ju packa klart ändå och plugga lär jag också hinna göra!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: