PÅSKLOOOV

Kategori: Min Vardag

Hejsan!
Nu är presentationen klar och jag sitter nu hemma i lägenheten och väntar på att tiden ska gå så jag kan cykla ner mot stationen. Vi fick som tur va sluta tidigt och vi va nog klara för en timme sen, presentationen gick riktigt bra och vi klarade både det och kursen. Blev även bjudna på lunch av läraren vilket va asgott. Och så hinner jag med tåget som går nu vid halv 3 istället för det som jag skulle åkt vid halv 5. Skönt. Så nu ska jag hem till Målilla för en veckas påsklov som kommer bestå av att träffa släkten, vänner, festa och INGET PLUGG ALLS!!! Lyx kallar jag det

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Sv: Jajamen, det blir Borgholm och en vecka på Öland!! :D Du med?? :D:D

    2013-03-25 | 17:01:11
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här: