KUNGEN I KALMAR

Kategori: Min Vardag

Hej!

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men har haft fullt upp helt enkelt.

Vaknade klockan 9 då jag gjorde mig iordning och åkte till bibblan vid 10 tiden. Satt där och jobbade med grupparbetet fram tills 2 ungefär, därefter gick jag själv till stan för att kolla en jacka åt mamma och även ta ut pengar. Strax efter tre mötte jag upp dom andra tjejerna och så gick vi till Domkyrkan dit kungen skulle komma. Satt där i 2 timmar och lyssnade på när prästen pratade om kyrkans renovering, även kungen höll ett litet tal på kanske 5 min. Kändes lite smått onödigt och som bortkastad till att gå dit. Menmen.

Nu är jag hemma i lägenheten och väntar på att Erik ska komma hem så vi kan laga lite mat. Hoppas ni haft en bra tisdag!

Bilderna är väldigt suddiga, jag vet! Men inte lätt att få en bra bild på en gående kung och drottning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: