KALMAR & TILLBAKA TILL PLUGGET

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Är nu tillbaka i Kalmar, direkt när jag kom igår så åkte jag till skolan för att träffa tjejerna och jobba med arbetet. Verkligen verkligen skönt att det snart är över, vilken lättnad. Dock känner jag mig dålig över min prestation i detta arbetet, sorry. Idag har vi suttit i bibblan och jobbat ytterligare lite med arbetet och börjat förbereda lite på presentationen vilket känns ännu bättre. När vi var klara där runt 16.30 cyklade jag direkt till stan i denna galna storm som just nu är i Kalmar, herregud. Men jag cyklade i alla fall dit för att kolla på byxor, mina enda svarta jeans och även de enda byxorna förutom mjukisar som jag hade med mig till Åre gick dragkedjan sönder på, vilken jävla timing då. Så nu är jag i behov av ett par nya, för utan svarta byxor klarar jag mig inte, haha. Hittade dock ett par, men jag varken köpte dom eller testade dom, så ska åka dit i helgen nån dag. Nu sitter jag här vid datorn och kollar lite one tree hill samt skriver lite om sinnesmarknadsföring, som ska in i morgon och jag har inte kommit längre än till första punkten, men det är inte så mycket som ska göras som tur är. Men jag ska fortsätta nu, så ha det bra. Puss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: