HEMMA FRÅN ÅRE

Kategori: Min Vardag

Hej!
Är nu hemma ifrån Åre, och jag ber verkligen om ursäkt för min dåliga bloggning. Hade sämst täckning på telefonen och inget internet till datorn, så där rök mina chanser att blogga. Men det ska det bli bättring på nu.

Hade iallafall en helt underbar vecka i Åre, med mycket skidåkning, härligt väder, fantastisk utsikt, besök i igloo och tännforsen, världscupen i skicross, god mat och fint sällskap och självklart mycket mer!! Passade även på att träffa Calle en kväll där uppe, vilket va mycket trevligt! Nu är jag som sagt tillbaka hemma i Målilla och nu ska jag snart till Kalmar, skippade föreläsningen idag för att få en liten sovmorgon vilket va mycket behövligt.
Men nu ska jag fixa mig och packa ihop mina saker, för om 40 minuter går bussen. Tjaao


Kommentarer


Kommentera inlägget här: