GODMORGON VÄRLDEN

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har jag precis vaknat, eller ah, för en timme sen. Kollar lite one tree hill as usual, haha. Va så sjukt trött så jag passade på att sova ut. Blev nämligen inget Vimmerby idag, mormor ville inte med längre så då sket vi också i det. Men nu vet jag inte vart mamma är, för jag är nämligen ensam hemma. Pappa är iallafall och åker skidor och Oskar tränar eller något. Men mamma har jag ingen aning om. Men senare ska jag hjälpa mamma att fixa smörgåstårtan, något annat planerat har jag inte idag. Eller jo, melodifestivalen ikväll. Glöm inte rösta på Erik Segerstedt & Tone.
Förresten så drömde jag inatt om att Erik Segerstedt blev kär i mig... Snacka om jobbigt att vakna upp. Hade gärna drömt om det ett tag till. Skulle också gärna få vara sant. Men nu ska jag fortsätta kolla Oth och gosa med min kat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: