DAGS FÖR SÄNGEN

Kategori: Allmänt

Hej!
Vilken dag jag haft. Gjorde egentligen inte så mycket idag på förmiddagen. Men när mamma kom hem fixade vi mat och smörgåstårta tills imorgon och så beställde jag min biljett till bästa Håkan <3! Sen fick jag åka till Hultsfred och hämta Anette och sedan kom det några fler hit till oss för att förfesta lite inför bandyn. Gick bort dit med Sandra och våra päron för att kolla och Målilla förlorade dock med 3-5. Så hoppas det går riktigt bra för dom på söndag!
Resten av kvällen/natten har jag spenderat här hemma med några föräldrar och haft rolig underhållning samtidigt som jag fått köra hem några. Nu är jag precis hemkommen från Grönkulla och nu ska jag sova för jag är helt slut. Imorgon ska troligtvis mamma, mormor och jag till Vimmerby för att handla lite. Men ha det bra & Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: