UTTRÅKAD

Kategori: Allmänt

Hittade denna på min gamla blogg och tänkte göra den i brist på annat.
 
1. Hur gammal är du om fem år? Nästan 25
2. Vem var den sista du träffade? Steffi, Karin & Sofie
3. Hur lång är du? Ungefär 167 tror jag
4. Vilken var den senaste film du sett? Kollar i stort sett bara serier ju, men tror det va någon Johan Falk film
5. Vem ringde du senast? Mikaela
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Alla andra här är så tråkiga och vill aldrig hänga med, suger att gå själv ju" till Frida
7. Vad är dagens planer? Hitta något att äta först och främst och förhoppningsvis träna
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, helst
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? I Onsdags kväll tror jag
11. Vilken ögonfärg har du? Grön/Gul/Blå eller nått
12. När vaknade du idag? 11 tiden
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej?!
14. Vilken är din favoritplats? Öland, Köpingsvik, Borgholm!!
15. Vilken plats föredrar du minst? Föreläsningssalarna..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppas Göteborg, men lär nog bo i Kalmar eller Målilla..
17. Vad skrämde dig som barn? Karuseller
18. Vem fick dig att skratta senast? Mina Kalmar tjejer
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Lite möjligen, men har massa fina och bra hemma i Målilla
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Försöker iallafall
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? För det första - hoppa av skolan, för det andra - åka utomlands
29. Tycker du om kinamat? Yes!
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Mjölj eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Höger möjligtvis
33. Kan du spela poker? Det kan jag
34. Tycker du om att mysa? Självklart, de bäste
35. Är du en beroendemänniska? Vad som nu menas vet jag inte? Men jag blir lätt beroende eller van vid saker 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja, men inte än!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: