TRÖTTA TISDAG

Kategori: Allmänt

Hittade denna bilden på min fina kisse. Tänk om han vore så liten igen, åh <3<3 Måste skaffa mig en liten kattunge här i Kalmar, dock bor vi kanske lite för litet för en stackars liten katt. Men snart bryr jag mig inte, så om nån har en kattunge till salu, så har du nu en köpare.
 
Hemma ifrån föreläsningen nu, höll på att somna. Inte sovit särskilt bra inatt heller. Vet inte vad det är med mig, trodde jag skulle känna mig tryggare och kunna sova bättre när Erik kom tillbaka, men icke. Imorgon ska vi försöka få biljetter till föreläsningen med Isabella Löwengrip, så blir att gå upp tidigt då också. För att också även gå lite på mässan och sedan åka ut till Electra där vi ska på studiebesök. Så fullt upp hela dagen imorgon i stort sett.
Vet inte vad jag ska göra ikväll, Frida och jag kanske ska gå en sväng om hon blir klar med sitt grupparbete innan det blir för sent. Måste iallafall lägga på brevet, så jag får nog gå en sväng hur eller hur. Nu ska jag kolla lite One Tree Hill, sen ska jag äta mat. Min lillebror fyller 16 år idag också, så grattis på dig din skit!! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: